0 (800) 400-668
Графік роботи
Пн – Пт9:00 — 19:00
Cб – Нд10:00 — 17:00
UA
RU
UA
RU
Вхід | Реєстрація
Консультації стосовно замовлень
0 (800) 400-668
Графік роботи
Пн – Пт9:00 — 19:00
Cб – Нд10:00 — 17:00
Гарантія та повернення
Не знайшли відповідь?
Консультації стосовно замовлень
0 (800) 400-668
Графік роботи
Пн – Пт9:00 — 19:00
Cб – Нд10:00 — 17:00
Сервісне обслуговування
0 (800) 404-888
Графік роботи
Пн – Пт9:00 — 18:00
Cб – Ндвихідний

Гарантія та повернення

Про гарантію

Уся продукція VESTEL сертифікована та відповідає міжнародним стандартам якості. На всі товари поширюється офіційна гарантія згідно з умовами виробника і терміном на 2 роки

Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється в авторизованих сервісних центрах.

Гарантійними не є такі випадки:

  • пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву)
  • зміна кольору внаслідок тривалого використання виробу, які не впливають на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з кислотовмісними продуктами, мийними засобами);
  • природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, невеликі подряпини).

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті навмисних або необережних дій з боку покупця або в результаті недбалої експлуатації (падіння, неправильний догляд, перегрів);
  • порушення правил використання, зазначених в інструкції з експлуатації товару;
  • було здійснено несанкціонований ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему приладу неавторизованими сервісними центрами або третіми особами.

Про повернення

Повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів можливий якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • повністю збережено оригінальну упаковку, не порушено її зовнішній вигляд і цілісність;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару.

У разі поломки товару повернення здійснюється за наявності Акта авторизованого сервісного центру з висновком про неможливість проведення ремонту.